woensdag 1 juni 2011

Owls

Owls is een gebreide sweater met uilen.

Al een jaar geleden kocht ik het patroon maar van breien was het nog niet gekomen. Nu hield Drops een summersale en kon ik de verleiding niet weerstaan; ik kocht 7 bollen Andes en ging aan de slag.

Een snelle trui is het. Heel mooi getaillerd met minderingen en meerderingen in de rug. En natuurlijk UILEN.

Met het kopen van het patroon kwam ik terecht op de blog van de ontwerpster; Kate Davies.

Ze schrijft over haar (en mijn) interesses; breien, geschiedenis en wandelen. Ik geniet van de mooie foto's uit Schotland en lees over haar strijd om te revalideren na een hersenbloeding die haar vorig jaar, op jonge leeftijd trof.



Owls is a knitted sweater with  well, owls.

A year ago I bought the pattern but didn't knit it. Until recently, Drops had a supersale. I bought 7 balls of Andes and started knitting.

It is a very quick knit. Very beautifully fitted with decreases and increases in the back. And of course OWLS



With buying the pattern I visited the designer's blog. Needled by Kate Davies
She writes about her (and mine) interests: knitting, history and hiking. I enjoy the beautiful pictures of Scotland and read about her struggle against the effects of the stroke that hit her last year at a very young age.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten