maandag 16 augustus 2010

Ik maakte..../I made.....

Bramenjam
Blackberryjam



Kwark-quiche
Cheese quiche




Hartige koekjes
Salty cookies





De laatste twee uit dit boek.
The last two receipes are from this book.


In de jaren '90 zag je dit boek in elke natuurvoedingswinkel liggen en ik zwichtte voor de mooie foto's. Eigenlijk was het wel wat te duur voor mijn bescheiden studentenbudget, ik heb er 50 gulden voor betaald.
Ik kijk en lees er vaak in en kijk, samen met de kinderen naar de prachtige foto's.
Het is uitgegeven door Könemann

In the 90's this book was sold in every health food shop and I bought it because of the beautiful pictures .
It was pretty expensive as I was on a tight budget back then, I paid 50 Dutch guilders for it. I read in it a lot and look at the pictures with my children.
It was published by Könemann

Geen opmerkingen:

Een reactie posten